top of page

Organisationsudvikling

Organisationens komponenter skal være i ligevægt og udgøre en relation til hinanden. Vi taler her om mennesker, teknologi og processer som det væsentligste, da det er her strategien udtrykkes, og her kunden gerne skulle opleve øget værdi! Organisationsdesign handler om, at opgaverne løses, der hvor de er bedst løst, og dermed er der tale om at skabe en hensigtsmæssig arbejdsdeling målrettet mod at skabe værdi for kerneydelsen og kunden


Vi hjælper med at:

  • Kortlægge sammenhængene mellem struktur, kultur og processer, så vi kan vælge den rigtige organisationsform, mødestrukturer og årshjul

  • Implementere den nye organisation eller ændringen så vi øger trivsel, reducerer stress, øger produktiviteten og arbejdsglæden og når de strategiske mål

  • IT-systemer, ny teknologi og procesoptimering implementeres under iagttagelse af organisationsdesignet, så slutbrugerne uddannes og den strategiske hensigt realiseres i form af gladere kunder, øget effektivitet og en højere målopfyldelse

  • Understøtte organisationsudvikling med teamudvikling, procesworkshops og tydeliggørelse af snitfalder og ansvarsområder i organisationen​

  • At sikre at ledere og medarbejdere kender hinandens positioner og funktionsområder, og de derfor ved, hvem de skal gå til, så vi styrker kommunikation og samarbejde

< Back
bottom of page